Powiększamy zespół! Poszukujemy osób na stanowiska:  account manager, młodszy specjalista ds. komunikacji oraz PR assistant. Dołącz do nas!

PR ASSISTANT (STAŻ)

Do naszego zespołu poszukujemy osób które wesprą działania prowadzone dla klientów w zakresie copywritingu, działań media relations, komunikacji w mediach społecznościowych i e-mail marketingu. 

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
– interesujesz się komunikacją i PR-em, a najlepiej pierwsze kroki w branży masz już za sobą
– wiesz jak zaprezentować swoją osobę tak, by już po chwili przekonać nas, że komunikacja to Twój żywioł
– bez problemu poruszasz się w zagadnieniach i siatce pojęciowej związanej z komunikacją
– umiesz pisać teksty, które czyta się jednym tchem

W zamian zapewniamy:
– pracę przy interesujących i rozwojowych projektach
– kreatywną atmosferę pracy z zespołem o dużym poczuciu humoru
– przejrzyste warunki zatrudnienia

Oferta dotyczy wyłącznie pracy stacjonarnej.

Aplikacje składające się z prezentacji własnej osoby pod kątem naszych wymagań prosimy wysłać na: kontakt@komunikujemykompleksowo.pll

Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)”.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.


MŁODSZY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
– masz co najmniej rok doświadczenia w branży
– twoje doświadczenie, już na pierwszy rzut oka pokaże nam, że nie boisz się nowych wyzwań
– biegle poruszasz się w kwestiach związanych z komunikacją B2B
– umiesz pisać takie teksty, że poprawiać trzeba w nich co najwyżej czeskie błędy
– wiesz co to e-mail marketing, audyt komunikacyjny i media relations
– biegle i (naprawdę) dobrze znasz programy z pakietu MS Office, a WordPress nie jest Ci straszny
– jesteś osobą kreatywną i terminową


Obowiązki na stanowisku to m.in.:
– tworzenie tekstów prasowych
– prowadzenie działań media relations
– kompleksowe prowadzenie kampanii e-mail marketingowych
– działania z zakresu content marketingu
– opracowywanie harmonogramów i sporządzanie raportów

W zamian zapewniamy:

– pracę przy interesujących i rozwojowych projektach
– kreatywną atmosferę pracy z zespołem o dużym poczuciu humoru
– przejrzyste warunki zatrudnienia

Oferta dotyczy wyłącznie pracy stacjonarnej.

Aplikacje składające się z:
1) prezentacji własnej osoby pod kątem naszych wymagań
2) Informacji o preferowanych warunkach zatrudnienia
prosimy wysłać na: kontakt@komunikujemykompleksowo.pl

Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)”.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

ACCOUNT MANAGER

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: account manager.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji biznesowych. Do jej obowiązków należeć będą:

  • stała współpraca z klientami,
  • koordynowanie i wspomaganie działań prowadzonych dla klientów,
  • prowadzenie zróżnicowanych projektów w agencji zajmującej się komunikacją,
  • udział w spotkaniach z klientami,
  • przygotowywanie wycen i prezentacji,
  • analiza wyników działań prowadzonych dla klientów, przygotowywanie raportów,
  • bieżące wsparcie w realizacji projektów prowadzonych dla klientów,
  • systematyczna analiza badań marketingowych, przygotowywanie raportów.

Idealny kandydat na to stanowisko to osoba, która posiada:

  • doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi,
  • znajomość branży komunikacyjnej,
  • umiejętność analizowania złożonych zagadnień, wyciągania wniosków i prezentowania ich w przejrzysty sposób,
  • znajomość mediów społecznościowych oraz e-mail marketingu,
  • umiejętność budowania prezentacji dla klientów,
  • biegłą znajomość programów pakietu MS Office,
  • umiejętność współpracy z podwykonawcami oraz partnerami biznesowymi,
  • wiedzę na temat zagadnień dotyczących organizacji kampanii komunikacyjnych od strony technicznej,
  • znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym.

Z naszej strony oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe stanowisko w przyjaznej atmosferze pracy,
  • jasny i czytelny system wynagradzania oraz pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy dobrane do jej charakteru,
  • szkolenia produktowe,
  • pracę wyłącznie stacjonarną, na minimum ¾ etatu w biurze we Wrocławiu.

Jeśli spełniasz wyżej wymienione wymagania, prześlij do nas swoją aplikację, która powinna składać się z CV oraz krótkiej prezentacji w dowolnej formie, która przekona nas, że to właśnie Ty będziesz najlepszym kandydatem na to stanowisko. Na zgłoszenia czekamy pod adresem: kontakt@komunikujemykompleksowo.pl

Jedynym standardowym elementem aplikacji powinien być zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)”.