Powiększamy zespół! Poszukujemy osób na stanowiska: account manager, młodszy specjalista ds. komunikacji oraz PR assistant. Dołącz do nas!
PR ASSISTANT (STAŻ)
Do naszego zespołu poszukujemy osób które wesprą działania prowadzone dla klientów w zakresie copywritingu, działań media relations, komunikacji w mediach społecznościowych i e-mail marketingu.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
– interesujesz się komunikacją i PR-em, a najlepiej pierwsze kroki w branży masz już za sobą
– wiesz jak zaprezentować swoją osobę tak, by już po chwili przekonać nas, że komunikacja to Twój żywioł
– bez problemu poruszasz się w zagadnieniach i siatce pojęciowej związanej z komunikacją
– umiesz pisać teksty, które czyta się jednym tchem
W zamian zapewniamy:
– pracę przy interesujących i rozwojowych projektach
– kreatywną atmosferę pracy z zespołem o dużym poczuciu humoru
– przejrzyste warunki zatrudnienia
Oferta dotyczy wyłącznie pracy stacjonarnej.
Aplikacje składające się z prezentacji własnej osoby pod kątem naszych wymagań prosimy wysłać na: kontakt@komunikujemykompleksowo.pll
Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)”.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
– masz co najmniej rok doświadczenia w branży
– twoje doświadczenie, już na pierwszy rzut oka pokaże nam, że nie boisz się nowych wyzwań
– biegle poruszasz się w kwestiach związanych z komunikacją B2B
– umiesz pisać takie teksty, że poprawiać trzeba w nich co najwyżej czeskie błędy
– wiesz co to e-mail marketing, audyt komunikacyjny i media relations
– biegle i (naprawdę) dobrze znasz programy z pakietu MS Office, a WordPress nie jest Ci straszny
– jesteś osobą kreatywną i terminową
Obowiązki na stanowisku to m.in.:
– tworzenie tekstów prasowych
– prowadzenie działań media relations
– kompleksowe prowadzenie kampanii e-mail marketingowych
– działania z zakresu content marketingu
– opracowywanie harmonogramów i sporządzanie raportów
W zamian zapewniamy:
– pracę przy interesujących i rozwojowych projektach
– kreatywną atmosferę pracy z zespołem o dużym poczuciu humoru
– przejrzyste warunki zatrudnienia
Oferta dotyczy wyłącznie pracy stacjonarnej.
Aplikacje składające się z:
1) prezentacji własnej osoby pod kątem naszych wymagań
2) Informacji o preferowanych warunkach zatrudnienia
prosimy wysłać na: kontakt@komunikujemykompleksowo.pl
Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)”.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
ACCOUNT MANAGER
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: account manager.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji biznesowych. Do jej obowiązków należeć będą:
- stała współpraca z klientami,
- koordynowanie i wspomaganie działań prowadzonych dla klientów,
- prowadzenie zróżnicowanych projektów w agencji zajmującej się komunikacją,
- udział w spotkaniach z klientami,
- przygotowywanie wycen i prezentacji,
- analiza wyników działań prowadzonych dla klientów, przygotowywanie raportów,
- bieżące wsparcie w realizacji projektów prowadzonych dla klientów,
- systematyczna analiza badań marketingowych, przygotowywanie raportów.
Idealny kandydat na to stanowisko to osoba, która posiada:
- doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi,
- znajomość branży komunikacyjnej,
- umiejętność analizowania złożonych zagadnień, wyciągania wniosków i prezentowania ich w przejrzysty sposób,
- znajomość mediów społecznościowych oraz e-mail marketingu,
- umiejętność budowania prezentacji dla klientów,
- biegłą znajomość programów pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy z podwykonawcami oraz partnerami biznesowymi,
- wiedzę na temat zagadnień dotyczących organizacji kampanii komunikacyjnych od strony technicznej,
- znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym.
Z naszej strony oferujemy:
- stabilne i rozwojowe stanowisko w przyjaznej atmosferze pracy,
- jasny i czytelny system wynagradzania oraz pracy,
- niezbędne narzędzia pracy dobrane do jej charakteru,
- szkolenia produktowe,
- pracę wyłącznie stacjonarną, na minimum ¾ etatu w biurze we Wrocławiu.
Jeśli spełniasz wyżej wymienione wymagania, prześlij do nas swoją aplikację, która powinna składać się z CV oraz krótkiej prezentacji w dowolnej formie, która przekona nas, że to właśnie Ty będziesz najlepszym kandydatem na to stanowisko. Na zgłoszenia czekamy pod adresem: kontakt@komunikujemykompleksowo.pl
Jedynym standardowym elementem aplikacji powinien być zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)”.